Trakkulup.gen.tr

Sıkça Sorulan Sorular

Trendyol geçmiş siparişlerim

0
Categories : Uzman Not Defteri

1. trendyol.com ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden gidin. 2. “Detaylar” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

Trendyol Siparişlerimi nasıl görebilirim?

trendyol.com ve mobile uygulamalarda yer alan 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim'e' gidin. 'Detaylar' butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. 'Kolay İade Talebi Oluştur' butonuna basın. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin.

Trendyol kargo geri giderse ne olur?

Müşterilerin İade Ettiği Kargoların Bedeli – Satıcı Bilgi Merkezi. Müşterilerin yaptıkları iadelerin kargo ücretini satıcılarımız karşılamaktadır. Yeniden gönderim yapılan ve teslim edilmeden geri dönen iadelerin kargo ücretlerini ise Trendyol karşılamaktadır.

Trendyol siparişim ne durumda?

Trendyol Siparişim Nerede Trendyol sipariş numarası ile yaptığınız sorgulamalarda bir sonuç alamıyorsanız yada numaranızın yanlış olduğunu düşünüyorsanız trendyol müşteri hizmetlerini (0850 759 15 15) arayarak siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Trendyol siparişim gelmedi ne yapmalıyım?

Teslimat günü adreste bulunmamanız durumunda ileri bir tarihte teslim edilmesi talebiniz olması halinde 0850 759 15 15 çağrı merkezimizin sesli yanıt sistemi üzerinden Randevu talebinizi müşteri temsilcisine bağlanmadan yapabilir ya da [email protected] adresine mail atarak talebinizi iletebilirsiniz.

Trendyol Şiparişim nerede?

1. trendyol.com ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden gidin. 2. “Detaylar” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

Trendyol sipariş ne zaman gelir?

Yaklaşık 2-3 günde gelir.

Teslim alınmayan kargo ne olur?

Alıcıya ulaşamadığımız durumlarda, kargolarınız; teslimat şubesine geliş tarihinden itibaren 3 gün süreyle şubede bekletilmektedir. Alıcının talebi olmadığı takdirde göndericiye kargosu, 3 gün sonunda iade edilmektedir.